مجله خبری برمک

به روز ترین اخبار روز دنیا

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ مجله خبری برمک خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

چیزهای جدید در مورد بوی بد عرق زیر بغل نشانه چیست نی نی سایت



این ممکن است باعث شود زن احساس گرما کند و باعث تعریق شود. معمولا شدت و سرعت تکثیر رنگدانه ها در برخی از قسمت های بدن بیشتر است. هر وقت که نیاز داشتید چندین ساعت بدون عرق کردن بمانید، از این شیوه استفاده کنید. بسیاری از افراد، از روش های طبیعی برای سفید کردن زیر بغل استفاده می کنند. شما در فصل سرد سال برای پوشاندن عضلات پاهایتان می­توانید از لگ ورزشی مردانه استفاده کنید. برای مثال، ممکن است روی صورتتان آکنه داشته باشید اما روی دستانتان اگزما داشته باشید. عفونت به معنای رشد و تکثیر باکتری است. تغییرات ناشی از بیماری سرطان، بر ارگان های مختلف مانند کبد تاثیر گذاشته و در نهایت با افزایش رشد سلول های رنگدانه ای، سبب تیرگی پوست می شود. ممکن است غدد سرطانی در قسمت های مختلفی از بدن رشد و تکثیر پیدا کنند. روش انجام: با تاباندن اشعه لیزر بر پوست زیر بغل، سطح نازکی از پوست لایه برداری شده و سبب تغییر رنگ پوست می متخصص غدد شود. این مخلوط را قبل از خواب به زیر بغل خود بمالید و اجازه دهید تا صبح بر پوست این ناحیه بماند.

از گیاه مریم گلی می توان به صورت جوشانده و همراه با گل ختمی و زوفا، شربت خوراکی تهیه کرد و روزی 2 مرتبه میل نمود تا در کاهش تعریق بدن اثر گذارد. گذاشتن گلبرگ های تازه گل سرخ روی موضع عرق یا شستشوی بدن با گلاب یا پاشیدن پودر گل سرخ زیر بغل یا داخل کفش، از دیگر روش های طبیعی کاهش عرق و رفع بوی آن محسوب می شود. وقتی که مواد آلوده کننده ای مثل بیسفنول A (BPA) و دی اتیل هگزیل فتالات (DEHA) توسط صنایع جدید وارد محیط زندگی ما می شوند، نمی توانیم میزان تاثیر آنها را روی سلامتی مان مشخص کنیم.همه می دانند که وجود این مواد شیمیایی برای سلامتی بدنمان مضر است.غدد عرق به میزان قابل توجهی، بدن را از شر این مواد مضر و سایر آلوده کننده های خطرناک خلاص می کنند.حتی وقتی این مواد در خون یا ادرار مشخص نمی شوند، عرق ما به طور موثری بیسفنول A را از بدن دفع می کند. از این روش برای بازسازی رنگ و ساختار پوست، درمان آسیب های ناشی از نور خورشید، آکنه، چروک های سطحی، خطوط ناشی از افزایش سن و همچنین سفید کردن زیر بغل، استفاده می شود. انجام لایه برداری و حذف سلول مرده تاثیر بسیار زیادی در روشن سازی زیر بغل دارد.

علاوه بر این، لیزر مونالیزا برای درمان های زیبایی و جوانسازی نیز بسیار کاربرد دارد. تمام درمان های طبیعی و یا دارویی برای همه افراد مناسب و تاثیرگذار نیستند بنابراین لازم است انتخاب روش مناسب جهت رفع سیاهی زیر بغل خود، را به پزشک متخصص بسپارید. پزشک می تواند در صورت لزوم آنتی بیوتیک یا داروهای دیگر تجویز کند. بو بدن می تواند بد، خوب یا اصلاً بویی نداشته باشد. یک ضد عرق خوب میتواند یک دئودورانت یا خوشبو کننده هم باشد. پس از شست وشو، پاهایتان را خوب خشک کرده و اگر می خواهید بیرون بروید، جوراب تمیز بپوشید.2- انگشتان پاهایتان را به پودر آغشته کنید.پس از آنکه پاها را کاملاً شسته و خشک کردید، مقداری پودر تالک (پودر بچه) و یا اسپری ضدقارچ به پاها و به خصوص در لابه لای انگشتان بزنید. یک راه موثر و طبیعی دیگر که می توانید تاثیر آن را در دو روز مشاهده کنید استفاده از مخلوط کمی زعفران با دو قاشق غذاخوری شیر یا خامه است. برخی از مکمل های ورزشی دارای" اثر جانبی آمونیاک " می شوند با این حال بوی آمونیاک می تواند در برابر بیماری های التهابی کلیه نیز رخ دهد.

اختلالات هورمونی، سبب بروز عوارض جانبی مانند تیرگی پوست، جوش و… کرم های شیمیایی یکی دیگر از روش های غیر کلینیکی و موثر در رفع تیرگی زیر بغل، محسوب می شوند. برای مبارزه بیشتر با بوی بد، قبل از استفاده از روزنامه چند قطره اسناس وانیل را به آن اضافه کنید. برای رفع سیاهی زیربغل شما به چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست ساده یا شیر احتیاج دارید. استقامتی افزود: برخی افراد نیز تعریق کف دست یا کف پا دارند یا اینکه پوست بدنشان در بالا تنه تعریق زیادی دارند که علت اغلب این موارد شناخته شده نیست اما در کل میتوان گفت علت این تعریق ناشناخته، تنظیم نبودن ساختار بدن است و همانطور که قلب میتواند تنظیم نبوده، ضربان قلب نامنظم داشته باشد، غده هم میتواند نامنظم کار کند و بیش از حد تولید کند. یک روش از بین بردن بوی بد بدن در طب سنتی استفاده از گیاه رزماری است.


[ بازدید : 12232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 25 مرداد 1402 ] [ 12:01 ] [ برمک ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]